BRING IT ON, 2017!




NEW YEAR, NEW BEGINNINGS…at least that’s what they say, right? During the last week I've seen everywhere how horrible 2016 was. Either because of personal problems (breakups, illnesses, bad holidays, etc.) or because of (and that’s what I read the most often) of a result of a „particular“ election (ehm..😐 ) or beloved George Michael’s death etc.

I, personally, cannot say whether it was a good year or a bad year for me. I felt like I was on a roller coaster. There were moments of total sadness, tears and fear, however, at the end of the year an unbelievable happiness came to my life. But most importantly  (!!!) I finally encouraged myself to start writing a blog (which I was talking about the past two years 😂 ) and I can’t wait what 2017 brings :))

So, be happy, don’t give yourself unnecessarily tough resolution ('cause then we’re just annoyed that we didn’t fulfil them, we all know that :D) and have a really HAPPY NEW YEAR!! :-***

Your K.
//
NOVÝ ROK, NOVÉ ZAČÁTKY…alespoň tak nějak se to říká, ne? Všude během posledního týdne čtu, jak byl rok 2016 na nic. Ať už lidem vadil z osobních důvodů (rozchody, vyhazovy v práci, nepovedené dovolené, nemoci aj.) nebo (a to jsem všude četla nejčastěji) výsledku „určitých“ voleb (ehm.. 😐 ), smrti milovaného George Michaela atd.

Já osobně nedokážu říct, jestli pro mě rok 2016 byl spíš špatný nebo dobrý. Upřímně řečeno jsem si přišla, jak na horský dráze. Byly tam chvíle neskutečnýho smutku, slz a strachu, ale zase na druhou stranu mě ke konci roku potkalo neuvěřitelný štěstí. Ale hlavně (!!!) jsem se konečně odhodlala začít psát blog (o kterým jsem v kuse mlela dokola poslední dva roky 😂 ) a už se nemůže dočkat, co všechno rok 2017 přinese :))

Tak se mějte nádherně, nedávejte si zbytečně moc těžký předsevzetí (akorát nás pak všechny štve, že je neplníme, to známe všichni :D) a mějte opravdu ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!! :-***



Vaše K.

Comments